joi, 3 septembrie 2009

Sinceritate? sau pura plictiseala?

Ai fi crezut ca imi face mare placere sa ma comport asa ..cu ce devotament imi aratam nepasarea infinita asupra comportamentului uman lipsit de scrupule ,dar mai ales egoist .De ce trebuie intai sa ne satisfacem nevoile personale inseland , mintind ? Unde ramane placerea de a avea ceva al tau,ceva castigat datorita sarguintei de care ai dat dovata luptand pentru el ?Ceva ce stii ca nimeni nu ti-l poate lua .. Desi cu o siguranta falsa te-ai propti de singurul adevar in fata ta, i te-ai abandona total pentru a avea parte de cateva momente de fericire in care sa-ti simti adrenalina pompata in sange ;precum cel nebun are nevoie de lumea lui perfecta , asa ai si tu nevoie de ea. Ai lasa la o parte snobismul de care esti legat cu atata ardoare pentru a avea cateva minute de liniste divina ?In care tot ce simteai , doreai chiar si ce gandeai ti-ar fi disparut din minte precum cel mai reusit numar al iluzionistului ce inca isi pastreaza un numar special pentru tine,sperand doar sa nu ii gasesti secretul.. Un ridicol absolut necesar traiului ce-l practici ..O meditatie ce ti-ar schimba viata,chiar din secunda in care ai inceput totul .Cand ai luat hotararea asta ,stiai ca o sa ajungi la un moment de rascruce in care decizia luata oricum o sa fie criticata de un oarecare.Iar atunci o sa cauti ceva dupa care sa te ghidezi..In disperarea ta-ai lua pe oricine ce a trecut prin asemenea imprejurari drept model...Dar ai realiza doar ca ai ajunge in acelasi loc, numai caile sunt diferite ..
Revenind la ceea ce am inceput a scrie ,dar m-au asaltat alte ganduri , vreau doar sa zic ca a fi o scorpie e o alegere de ai tine la o parte pe cei snobi, pe cei prefacuti ce vor doar sa salveze aparentele . sunt scorpie cu cine merita si nu neg asta .Chestia asta cu a fi sociabil toata ziua si a zambi mereu mi se pare snoaba.. de ce sa rad si sa zambesc cand o persoana ma enerveaza la culme si sa mai si tin legatura cu ea ? Ce rost isi are o discutie daca ambele persoane discuta doar de dragul de a discuta ori ca sa nu se plictiseasca ...Nimic nu mai are rostul care il avea candva .. Dar pentru a face asta iti trebuie curaj .. Si mie imi trebuie , chiar mai mult decat as recunoaste ,dar totusi asta nu ma impiedica sa ma revolt impotriva celor ce o merita pe deplin ori sa incerc sa nu ma mai impiedic cu respectivii in aceeasi strada,scoala,statie de metrou. Iar daca totusi o sa dam fata in fata unii de altii, o sa ne rezumam la un politicos "buna ziua" ori "ce mai faci ?"
Ceea ce nu conteaza pentru noi cu adevarat oricum o sa ne dispara din viata repede ori mai tarziu,fiind relativ doar ceea ce vrem noi sa credem ca ar conta cel mai mult si ce ne ar face fericiti .Eu am gasit ce imi reda zambetul , ce imi inveseleste ziua si mai ales ce nu vreau sa dispara din viata mea ..Tu ce ai de gand sa faci ?

Un comentariu:

Anonim spunea...

si chiar crezi ca o sa inteleaga asta?e inconujurata de snobism tipa.(app sunt alina)